Premium Consulting jest firmą szkoleniowo-doradczą. Jesteśmy zespołem praktyków biznesu. Działamy od 2007 roku. Pracowaliśmy dla Ponad stu Instytucji Publicznych oraz Firm. Skutecznie również pozyskaliśmy ponad 14 mln złotych dla naszych klientów w ramach środków europejskich, zarówno na szkolenia jak i na inwestycje. Przeszkoliliśmy prawie 3000 osób, realizując tysiące godzin szkoleniowych.
Całą naszą uwagę i myśli koncentrujemy na zagadnieniu: „Jak sprawić by nasi klienci funkcjonowali lepiej, sprawniej, zyskowniej, taniej, skuteczniej?”. W Premium Consulting wierzymy, że właściwie użyta wiedza, technologia i odpowiednie szkolenia zwiększają konkurencyjność Firm.
Istotą naszego działania są konkretne narzędzia, które dostarczamy naszym klientom
w poniżej wymienionych obszarach:
- Social Media Marketing
- Marketing w Internecie
- Efektywna sprzedaż online oraz offline
- Efektywna komunikacja online oraz offline
- Branding
- Web design
- Doradztwo Marketingowe
Szkolenia
Zamówione przez Państwa szkolenie przebiegać będzie
w formule warsztatowej, realizowane przede wszystkim
w oparciu o ćwiczenia i scenki odzwierciedlające realne sytuacje (sytuacje trudne) z zakresu zarządzania pracownikami, komunikacji lub sprzedaży. Cechować się będzie dużą intensywnością i dynamiką – charakterystyczne jest maksymalizowanie aktywności wszystkich uczestników poprzez wprowadzenie angażujących
i atrakcyjnych metod szkoleniowych, by realizowane treści szkolenia mogły zostać dogłębnie zrozumiane i przyswojone. Ważnym elementem szkolenia jest dzielenie się uczestników posiadaną wiedzą i doświadczeniami.
Dodatkowo, uczestnicy szkolenia, realizując zadania stawiane przez trenera przekonują się, że możliwości grupy nie są prostą sumą potencjału jej uczestników, ale nową jakością. Chcąc rozwiązać zadanie i osiągnąć cel, potrzebne jest ustalenie i stosowanie zasad współpracy, jasna i rzeczowa komunikacja, motywacja i udział wszystkich członków zespołu oraz ich integracja wokół celu. Poprzez praktykę, uczestnicy szkolenia poznają korzyści płynące
z zespołowej formy działania.
Metody prowadzenia zajęć:
- mini – wprowadzenia teoretyczne, wspomagane środkami audiowizualnymi
- dyskusje kierowane wykorzystujące interakcje grupy z trenerem
- dynamiczne ćwiczenia symulujące realne sytuacje
- studia przypadków – analiza konkretnych sytuacji występujących w pracy
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej